Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bezvadný článek.R^ Ta významná data (Geminidy a konjunkce Saturnu s Jupiterem) jsem si uložil do upomínek, abych nezapomněl. Hlavně, aby vyšlo počasí.:-)

0 0
možnosti
MS

R^ Konjunkce 1/5 velikosti úplňku - máme se na co těšit. Snad nám bude počasí přát, bude to myslím celkem nízko nad obzorem.

Krátce jsem zapátral a samozřejmě se najdou tací, kteří kvůli konjunkci věští konec světa :-P

https://www.extra.cz/desiva-predpoved-konec-sveta-podle-ni-nastane-uz-letos-tri-dny-pred-vanoci

2 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný popis toho, co na obloze v prosinci uvidíme.

Dovoluji si připojit vážně-nevážně míněné astrologické okénko:

V astrologii Jupiter znamená růst a Saturn omezení a řád. Jejich setkání může mít na svět velké důsledky.

Třeba ve financích: Možná krachne US dolar a euro a dojde k velké inflaci. Možná, skoro jistě, stoupne cena bitcoinu na 30 000 USD.

0 0
možnosti

Astrologie je pavěda.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 597x
Zabývám se popularizací astronomie a příbuzných věd v instituci zvané Hvězdárna a planetárium hl. m. Prahy, takže jsem vlastně učitel bez povinnosti zkoušet, známkovat a udržovat kázeň. Učím fyziku na gymnáziu, kde čelím všem těm povinnostem, od nichž jsem na hvězdárně osvobozen. Kromě fyzikálního pohledu na svět mě zajímá hlasitá hudba (od pankáčů po Šostakoviče), objevování soudobé hudby (tzv. vážné), divadlo, opera, výtvarné umění a historie.