Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)R^

Mimochodem, já jsem naopak pro letní čas. Večer je dlouho světlo. Když jdete z práce a nakoupíte, přijdete včas domů abyste si zahráli s dětmi fotbálek, šli na procházku, se svou kamarádkou se dívali na západ slunce, nebo i zašli na krátký výlet. Když je zimní čas, půl roku pracujete jak říká slovenské přísloví "od svitu do mrku". Och, výhoda je, že vstáváte ráno častěji už za světla a pak šup do práce.

0 0
možnosti

Je hezké si tu přečíst něco, co se netýká uprchlíků, leda těch nebeskýchR^

0 0
možnosti

J70a36n 73V36e48s52e22l64ý

27. 2. 2017 22:14

Tak já se do těch nebeských migrantů tedy pustím ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 597x
Zabývám se popularizací astronomie a příbuzných věd v instituci zvané Hvězdárna a planetárium hl. m. Prahy, takže jsem vlastně učitel bez povinnosti zkoušet, známkovat a udržovat kázeň. Učím fyziku na gymnáziu, kde čelím všem těm povinnostem, od nichž jsem na hvězdárně osvobozen. Kromě fyzikálního pohledu na svět mě zajímá hlasitá hudba (od pankáčů po Šostakoviče), objevování soudobé hudby (tzv. vážné), divadlo, opera, výtvarné umění a historie.